بازرسان ای اف سی در کرمان
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 3:0 ::  نويسنده : آرش

روز حساس بازدید

شاید فردا هیچکس منتظر یک مسابقه حساس فوتبال در کرمان نباشد اما روز دوشنبه یکی از روزهای به شدت مهم فوتبال کرمان محسوب می شود جایی که مقامات ای اف سی برای بازدید از امکانات کرمان به این شهر سفر می کنند.

  

علت بازدید هم اینبار میزبانی مس در لیگ قهرمانان آسیا نیست بلکه آن ها به کرمان می آیند تا امکانات کرمان را برای میزبانی بازی های جام ملت های آسیا بازدید کنند. میزبانی که ایران درخواست آن را برای جام ملت های آسیا 2019 داده است و جدی تر از همیشه، خیلی امیدوار به کسب آن است. پیش از این قرار بود چهار شهر تهران، تبریز، اصفهان و مشهد به عنوان شهرهای منتخب ایران برای میزبانی جام ملت ها از سوی ایران به ای اف سی معرفی شوند اما با افزایش تعداد کشورهای حاضر در این بازی ها دو شهر دیگر به این لیست اضافه شد و کرمان و شیراز نیز فرصت میزبانی از بازی های جام ملت های آسیا را پیدا کردند. حالا بازرسان ای اف سی به ایران آمده اند تا روز دوشنبه به کرمان سفر کنند و با ذره بین جزئیات این شهر را از حمل و نقل شهری گرفته تا وضعیت هتل ها و زمین های تمرین و دیگر امکانات لازم را مورد بازبینی قرار دهند.

 اما عمده بازدید آن ها به ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس اختصاص خواهد یافت که قرار است بازی های ملت های آسیا در آن برگزار شود. ورزشگاهی که رفته رفته همان داستان ورزشگاه نقش جهان اصفهان را پیدا می کند و روند ساخت آن آنقدر سینوسی شده است که کرمانی ها اصلا نمی دانند دقیقا در چه تاریخی باید برای نشستن روی سکوهای آن حساب باز کنند. ورزشگاهی که سال 85 کلنگ ساختش به زمین خورد و تاکنون چهار نوبت از وعده افتتاحش گذشته است که آخرین آن همین مهر ماه سال گذشته بود.

ورزشگاهی که تا سال 87 روند ساخت خوبی داشت اما به یکباره از سال 87 تا 91 روند ساختش به طور کلی متوقف شد و مجددا با چند درصد پیشرفت فیزیکی از سر گرفته شد اما مجددا در ماه های اخیر با توقف روبرو شد تا مشخص شود آن عزم جدی که برای تکمیل این ورزشگاه لازم است فعلا وجود ندارد و این شل و سفت کردن ها برای ساخت ورزشگاه، این نوید را نمی دهد که فعلا این ورزشگاه روند سریعی برای ساخت به خود بگیرد. البته پس از اینکه شرکت مس برای عدم خرید امتیاز در لیگ برتر این فصل نظرش را اعلام کرد، در یکی از وعده هایش اعلام کرده بود که درصدد است ساخت این ورزشگاه را تسریع بخشد و اگر بخواهد برای مس در لیگ برتر امتیاز بخرد مجبور به هزینه از بودجه این ورزشگاه است که حالا باید دید با عدم صرف این بودجه برای خرید امتیاز در لیگ برتر، آیا واقعا بودجه در ساخت ورزشگاه خرج خواهد شد و مثلا ما سال آینده شاهد روشن شدن چراغ های این ورزشگاه خواهیم بود؟!

جدا از این مسئله شاید رسیدن میزبانی جام ملت ها به ایران نیز سبب شود که روند ساخت این ورزشگاه ناگهان سرعت فوق العاده به خود بگیرد. اتفاقی که نه فقط روند ساخت این ورزشگاه که خیلی اتفاقات مثبت را برای روی دادن به خصوص در شهرهای میزبان سرعت می بخشد و اگر میزبانی به ایران برسد، شش شهر یاد شده می توانند یک جشن عروسی واقعی را در خود ببینند. از همین روست که بازرسی فردا از کرمان و شهرهای دیگر ایران بسیار مهم و حیاتی است که می تواند به یک اتفاق خارق العاده ختم شود. اما ظاهرا ایران آنقدر امتیازهای منفی از عدم حضور بانوان در ورزشگاه گرفته تا مسائل ترانسپورتر و سخت افزاری دارد که شانسش برای میزبانی خیلی کم است. به خصوص اینکه کشور امارات که هیچ چیز غیر از امکانات برای فوتبال ندارد چند صد کیلومتر آنطرف تر برای میزبانی جام ملت های 2019 دست تکان می دهد...

 همانند صعود ایران به جام جهانی، برای رسیدن ایران به میزبانی جام ملت ها نیز دست به دعا برمی داریم تا در کنار همه کمبودهایی که داریم شاید مقامات ای اف سی درهای بهشت را با دادن میزبانی به ایران برای ایرانی ها و کرمانی ها فوتبال دوست باز کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان